In het onlangs verschenen advies Steeds inclusiever gaat de Onderwijsraad na hoe het onderwijs inclusiever kan worden voor leerlingen en studenten met een beperking.
In het onlangs verschenen advies Steeds inclusiever gaat de Onderwijsraad na hoe het onderwijs inclusiever kan worden voor leerlingen en studenten met een beperking.
Het referentiemodel ondersteuningsroute voortgezet Onderwijs en Jeugdhulp geeft op hoofdlijnen aan hoe een gezamenlijke route er in het basisonderwijs uit kan zien.
Het referentiemodel ondersteuningsroute primair Onderwijs en Jeugdhulp geeft op hoofdlijnen aan hoe een gezamenlijke route er in het basisonderwijs uit kan zien.
Filmpje met presentatie over privacy in de samenwerking onderwijs en jeugdhulp.
Met deze zelfevaluatietool 'sociaal domein toegang en samenhang' hulp kunnen gemeenten en samenwerkingspartners de toegang en samenhang in de hulp in het brede sociaal domein zelf in kaart brengen en beoordelen en deze optimaliseren.
Als een wijkteam uit de startfase is, ontstaat vaak behoefte om te bepalen welke kennis gewenst en aanwezig is. In deze handreiking staan handvatten om dit inzichtelijk te maken binnen jouw wijkteam.